a személyes márkád fő megkülönböztetőjegye Te magad vagy! ( telített piacon is )

RÉKA

fotós

Az én történetem

A Budapest Műszaki Egyetem építészkarán szereztem a diplomámat. Az arányok folyamatos keresését tagadhatatlanul az építész képzésből hoztam. De egy ház esetében az esztétika és funkcionalitás elengedhetetlen hozzátartozója a műszaki tartalom, mely utóbbi rész engem nem érdekelt. Olyan területet kerestem, ahol az esztétikát kell kombinálni a funkcióval, és 11 éve már a fotózás a hivatásom.

Eleinte a fotós megbízások tudatos brandépítés nélkül megtaláltak. Akkoriban könnyű volt kitűnni a természetességet előtérbe helyező fotós stílussal. Majd ahogy a piac telítődött én tanulni kezdtem. A design, enteriőr és építészeti oldalak böngészését felváltották a brandépítésről szóló könyvek, marketing kurzusok, előfizetések, podcastok, minden érdekelt, ami vállalkozások működésével kapcsolatos.

A sok sok marketing és pszichológia tananyag, jegyzet és brand fotózás tapasztalat, melyeket átszűrtem magamon a Pozicionáló fotózásban öltött testet.

Egy szép kép önmagában még nem eredményez vásárlást. A fotózás számomra nem csupán látványról szól, hanem hatásról.
Minden kép mögött ott van a stratégia, az érzelem és az esztétika találkozása – hogy amit megmutatunk, az valóban megszólítson, kapcsolódást hozzon létre, és működjön a márkád számára.

Ezért a Pozicionáló fotózás interdiszciplináris szemléletet képvisel: több területet ötvöz; a személyes márkaépítést, a vizuális esztétikát és a pszichológiai hatásmechanizmusokat. Célom, hogy képeimmel és videóimmal profin jelenj meg az online térben, emellett nézőid érzelmeire hatva segítelek a figyelemfelkeltésben, bizalomépítésben és értékesítésben is.

ÉRTÉKRENDEM:

  • EGYSZERŰSÍTÉS, HATÉKONYSÁG - Ahhoz, hogy hatást váltsunk ki, egyszerűsítenünk kell.

  • ESZTÉTIKA ORIENTÁLTSÁG - A harmóniát keresve a szépség mindenhol fellelhető.

  • PILLANASZERŰSÉG - Minden helyzet, minden életszakasz egyedi. Hozzuk ki belőle a maximumot!

A téma sokkal fontosabb, mint a fotós.